Lai pieteiktos konkursam, projekta pieteicējam jāaizpilda un Ādažu novada domē jāiesniedz projekta pieteikums un tam pievienojamie dokumenti.
Visu saskaņojumu procesu ar attiecīgās teritorijas, ēkas īpašniekiem vai pašvaldības iestādēm un struktūrvienībām (Būvvaldi, PA “Carnikavas komunālserviss”) jāuzsāk, vēlākais – divas nedēļas pirms projekta pieteikuma iesniegšanas. Dalībnieku sarakstos un visos skaņojumos ar zemju / iestāžu pārstāvjiem jābūt ar roku veiktiem parakstiem. Minētie dokumenti jāiesniedz ieskanētā veidā, pievienojot tos elektroniski parakstītajam pieteikumam.
Projektu pieteikumus varēs iesniegt tikai elektroniski, ar drošu e-parakstu, izmantojot e-pasta adresi dome@adazunovads.lv, e-pasta tēmas nosaukumā norādot “Pieteikums iedzīvotāju iniciatīvu atbalsta konkursam “Sabiedrība ar dvēseli””, kā arī iesniedzēja nosaukums un kontaktinformācija.
Lai nerastos aizķeršanās ar pieteikumu iesniegšanu, aicinām to neatlikt uz pēdējo brīdi, kā arī iegūt drošu e-parakstu.
Konkursa dokumenti:
Konkursa ietvaros būs attiecināmas šādas izmaksas:
- materiālu izmaksas;
- aprīkojuma iegāde (netiks atbalstīti Projekti, kur paredzēta galvenokārt pamatlīdzekļu iegāde);
- kancelejas izdevumi;
- reklāmas un sludinājumu izdevumi;
- PVN (ja nav atgūstams).
Neattiecināmās izmaksas:
- inženierkomunikāciju ierīkošana vai nomaiņa;
- nekustamā īpašuma iegāde;
- transporta izmaksas, braucieni;
- pabalsti un citi līdzīgi maksājumi;
- peļņas pasākumi;
- ēdināšana, telpu īre, telpu uzturēšanas izdevumi;
- darba algas, stipendijas, ekspertu, sertificētu būvspeciālistu, u.c. speciālistu pakalpojumu atlīdzība;
- pabeigtu darbu / projektu finansēšana;
- politisku un reliģisku aktivitāšu organizēšana un norise;
- balvas, dāvanas, diplomi, atzinības raksti;
- izmaksas bez izmaksas apliecinošiem oriģināliem dokumentiem;
- izmaksas, uz kuru apliecinošiem dokumentiem nav norādīti rekvizīti (nereģistrētām iedzīvotāju grupām – Projekta vadītāja vārds, uzvārds, personas kods, reģistrētām biedrībām un organizācijām – to rekvizīti);
- izmaksas, kas tiek veiktas pēc 2025. gada 15. septembra;
- izmaksas, kas nav apstiprinātas Projekta budžetā;
- pamatlīdzekļu un aprīkojuma iegādes izmaksas, kas pārsniedz 30% no kopējām attiecināmajām izmaksām;
- gatavu apģērbu un apavu iegāde, kas pārsniedz 8% no kopējām attiecināmām izmaksām;
- reklāmas un sludinājumu izdevumi, kas pārsniedz 8% no kopējām attiecināmajām izmaksām;
- informācijas un komunikāciju tehnoloģiju aprīkojuma iegāde (datori un to komponentes, biroja tehnika, fotoaparāti, projektori, u.tml.);
- TV un sadzīves tehnikas iegāde (televizori, video un audio tehnika, šujmašīnas, u.tml.);
- izmaksas organizācijas ikdienas izdevumu veikšanai, ikdienas darbības nodrošināšanai;
- izmaksas īslaicīgu pasākumu rīkošanai;
- ar Projekta sagatavošanu, uzturēšanu un pēcuzstādīšanas pārbaudēm saistītās izmaksas;
- ēkas konstruktīvie risinājumi;
- telts;
- paklājs;
- ieguldījums ēkā un telpās, kurās notiek saimnieciskā darbība;
- u.c., kas nav norādītas kā attiecināmās izmaksas.
Projekta īstenošanas laiks – 01.05.2025. - 15.09.2025.
Dokumenti projekta pieteikumam:
-
-
-
-
-
- Būvvaldē saskaņots tehniskais projekts (ja attiecināms);
- Būvvaldē saskaņota novietojuma shēma, ja projekta aktivitātes skar inženierkomunikācijas vai tiek veidots (labiekārtots) bērnu, sporta un atpūtas laukums, izveidota nojume (ja attiecināms);
- Zemes īpašnieka rakstisks saskaņojums uz vizuālā materiāla (piem., izdruka no http://www.kadastrs.lv/), ja aktivitātes plānots īstenot uz viņam piederošas zemes (ja attiecināms);
- Ēkas īpašnieka rakstisks saskaņojums, ja projekta aktivitātes tiek īstenotas īpašniekam piederošā ēkā (ja attiecināms);
- Cita informācija, ko projekta iesniedzējs uzskata par svarīgu (kartes, skices, utt.).
Dokumenti, īstenojot projektu:
Dokumenti pēc projekta īstenošanas:
Ikviens, kam ir radušies kādi jautājumi par konkursu, pieteikumu aizpildīšanu vai projektu īstenošanu, tiek aicināts sazināties ar konkursa koordinatori – Attīstības un projektu nodaļas vecāko eksperti Ilzi Vanku – Krilovsku (tālr.: 28609590, e-pasts: ilze.vanka-krilovska @adazunovads.lv).
Ir izveidots stāsts par 2025. gada konkursa norisi. Par katru konkursa dalībnieku - 22 iniciatīvām- lasāms neliels apraksts, pievienoti foto un interaktīvā kartē atzīmēta atrašānās vieta. Aicinām iepazīties ar 2025. gada projektiem!