Ādažu novada dome piedāvā iespēju saviem Piegādātājiem iesniegt rēķinus elektroniski (E-rēķins), tādējādi nodrošinot ātru, efektīvu un ērtu pilnībā integrētu rēķinu apstrādes procesu.

Elektroniski rēķinus piedāvājam iesniegt sekojošos veidos:

  1. Manuāla rēķina informācijas ievade Web formā
    • Rēķina informācija tiek ievadīta www.epakalpojumi.lv pakalpojuma “Rēķini un skaitītāji” sadaļā “Rēķinu iesniegšana”, aizpildot Web formu sadaļā “Rēķina ievade” ar iespēju pievienot rēķina pielikumus.
    • Šis veids ir ieteicams piegādātājiem ar nelielu skaitu rēķinu gadā (līdz 60 rēķinu gadā Ādažu novada pašvaldībai).
    • Nekādas papildus izmaiņas Piegādātāja grāmatvedības sistēmā nav nepieciešamas.
  2. Failu augšupielāde XML formātā

E-pakalpojums “Rēķinu iesniegšana” nodrošina:

  • Rēķinu elektronisku iesniegšanu, izmantojot manuālu rēķina informācijas ievadi Web formā ar iespēju pievienot rēķina pielikumus vai failu augšupielādi XML formātā;
  • Iesniegto rēķinu saraksta un to apmaksas statusu aplūkošanu.

Veiksmīgu sadarbību!