Klientu apkalpošanas centrs

Ar 14. jūniju Ādažu novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs atsāk klientu pieņemšanu klātienē, iepriekš pierakstoties. Aicinām klientus pakalpojumu saņemšanai pierakstīties, zvanot pa tālr.: +371 67997350, lai saņemtu pakalpojumu noteiktajā datumā un laikā.

Atgādinām, ka VPVKAC pakalpojumus var saņemt attālināti:

  • elektroniski, apmeklējot pašvaldības tīmekļvietni;
  • konsultējoties ar VPVKAC darbiniekiem par pakalpojumu pieteikšanu pa tālr.: +371 67997350 vai rakstot uz e-pasta adresi: dome@adazi.lv;
  • iesniegumu domei var iesniegt portālā sadaļā “Iesniegums iestādei” vai izmantojot E-adresi;
  • iesniegumu domei var iesniegt, atstājot to domes pastkastēs (atrodas pie domes un Kultūras centra ieejas durvīm);

Svarīga informācija!

Infekcijas izplatīšanās gadījumā informācija par pakalpojuma saņēmēja/klienta apmeklējumu var tikt nodota Slimību profilakses kontroles dienestam. Aicinām ikvienu apmeklētāju būt atbildīgam un ievērot valdības noteiktos epidemioloģiskos pasākumus, lai ierobežotu Covid-19 izplatību.

Saistītas tēmas

Uzņēmējdarbības jaunumi