Jaunumi novadā

Prasības pretendentiem:

  • vēlama profesionālā izglītība lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), ekonomikas vai finanšu nozarē,
  • vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze lietvedības jomā;
  • ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas;
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.

Galvenie pienākumi:

  • saņemto dokumentu reģistrēšana un nodošana atbildīgajiem darbiniekiem;
  • dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana un izsniegšana adresātam;
  • dokumentu vadības sistēmas un citu datu reģistru izmantošana amata pienākumu pildīšanai;
  • zvanu plūsmas koordinēšana un iedzīvotāju tikšanās ar speciālistiem organizēšana;
  • darba grupu un projektu vadības grupu sapulču organizēšana un protokolēšana;
  • daļas kompetencē esošos līgumu rēķinu apstrāde;
  • atbalsta funkciju sniegšana daļas speciālistiem pie projektu vadīšanas, dokumentu sagatavošanas izskatīšanai komitejās un informācijas sniegšanas iedzīvotājiem;
  • regulāri pārbaudīt pašvaldībai saistošu būvniecības lietu statusu BIS 1 un informēt iesaistītās personas BIS 1 datu ievadīšanas jautājumos;
  • veikt dokumentu apstrādi (kontrolēt piešķirto uzdevumu izpildes termiņus, nodot apakšuzdevumus pašvaldības speciālistiem saskaņošanai, apstiprināt uzdevumu izpildi pozitīva rezultāta gadījumā, kā arī ievadīt BIS 2 sagatavotos tehniskos noteikumus un atzinumus.

Par priekšrocību uzskatīs:

  • pieredzi darbā ar BIS;
  • dokumentu vadības sistēmas “Namejs City” pārzināšanu.

Piedāvājam:

  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas;
  • bruto mēnešalgu EUR 1071-1095, profesijas klasifikatora kods 3341 02.

Iesniedzamie dokumenti:

  • profesionālās darbības apraksts (CV);
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
  • motivācijas vēstule.

Pieteikšanās termiņš – 2021.gada 23.janvārim

Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2021.gada 23.janvārim uz e-pastu: vakance@adazi.lv. vai pa pastu: Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni +371 67996265.