Saziņā ar pašvaldību aicinām izmantot eParaksta piedāvātās iespējas

Izmantojot drošu elektronisko parakstu (eParakstu), ir vairākas būtiskas priekšrocības – tas ir ērtāk, jo dokumentus nav jānes uz valsts vai pašvaldības iestādi, tas ir pieejams bez maksas, nav jārēķinās ar iestāžu darba laiku un dokumentus var nosūtīt 24 stundas diennaktī no jebkuras vietas pasaulē, kur pieejams dators, viedtālrunis un internets.

Ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai un pakalpojumu saņemšanai iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus: ar drošu elektronisko parakstu parakstītiem dokumentiem  – e-pasts dome@adazi.lv (Ādažu domei adresētiem e-pastiem), dome@carnikava.lv (Carnikavas domei adresētiem e-pastiem) vai, izmantojot E-adresi.

Drošs eParaksts nodrošina ērtu saziņu ar iestādēm un organizācijām, to var izmantot sadzīves pakalpojumu, apdrošināšanas, veselības aprūpes, juridisko pakalpojumu un dažādu finanšu pakalpojumu saņemšanai.  Pateicoties piedāvātajām iespējām, arī uzņēmumu var dibināt, neizejot no mājas, turklāt arī darba līgumus var parakstīt elektroniski.

eParakstu var izmantot:

  • Lai saņemtu e-pakalpojumus, kuru izpildei nepieciešama autentifikācija;
  • Lai parakstītu dokumentus ar drošu elektronisko parakstu (piemēram, līgumus ar atkritumu apsaimniekotāju, pieteikumus skolai u.c.). Uzzini vairāk tīmekļa vietnē eParaksts.lv.

Izveidojiet savu E-adresikas būs būs Jūsu digitālā pastkastīte portālā Latvija.lv (sadaļā “Mana darba vieta”) un nodrošinās iespēju oficiāli sazināties ar visām valsts un pašvaldību iestādēm.