Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieprasītu pakalpojumu nepieciešams:
Oriģināls:
1. Iesniegums;
2. Pieprasītāja personu apliecinošs dokuments, ja pakalpojumu pieprasa klātienē;
3. Pilnvarotai personai – notariāli apliecināta pilnvara;
4. Dokuments, kas apliecina valsts nodevas apmaksu.
Oriģināls vai kopija, uzrādot oriģinālu:
1. Dokuments, kas pamato ziņu saņemšanas nepieciešamību, ja tāds ir un ziņas pieprasa par citu personu.
Pakalpojumu var pieprasīt un saņemt elektroniski, iesniedzot aizpildītu un ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesnieguma formu (skatīt - Pakalpojumu veidlapas) parakstītu ar drošu elektronisko parakstu e-adresē vai e-pastā dome@adazunovads.lv. -
Pakalpojuma apmaksa
Informācijas saņemšana par vienas personas dzīvesvietas adresi, ja persona pieprasa aktuālo informāciju par savu, sava bērna, kurš jaunāks par 18 gadiem, vai par aizbildnībā vai aizgādnībā esošas personas deklarēto, reģistrēto vai norādīto dzīvesvietu, – 2,50 euro.Samaksas rekvizīti:
Saņēmējs: Ādažu novada pašvaldība
Reģ.Nr. 90000048472
Kredītiestāde: Valsts kase
Konta Nr. LV43TREL9802419010000
vai
Kredītiestāde: AS Swedbank
Konta Nr. LV25HABA0551003329868
Maksājuma mērķis (obligāti norādīt) - EKK 9.4.9.0. par izziņu par deklarēto dzīvesvietu
Detalizētāk:
Ministru kabineta 06.07.2021. noteikumi Nr.485 “Noteikumi par valsts nodevu par informācijas saņemšanu no Fizisko personu reģistra” -
Pakalpojuma saņemšana
Klātienē izziņu var saņemt pēc nepieciešamo dokumentu uzrādīšanas un valsts nodevas nomaksas.
Ar drošu elektronisko parakstu parakstītu izziņu var saņemt uz e-adresi vai norādīto e-pasta adresi.